lördag 5 februari 2011

Väntar på mitt lördagsgodis

Största lagar lunch, korv med bröd, och jag väntar på att Sambon och Minsta ska komma hem med mitt lördagsgodis. Idag har jag städat och plockat lite utan att någon sagt till mig att göra det. Jag kan inte ens minnas att jag tänkte att jag skulle plocka i och ur diskmaskinen utan plötsligt var det bara gjort så där i handvändning.

Zelda springer runt med en stor knäckebrödmacka i munnen. Det ser för roligt ut! Ha ha ha ha.

Mellan sover ännu. Inatt ska han lana tillsammans med en av sina mattanter (som är en kille) och en massa andra ungdomar i 9:an. Nästa vecka har de nationella prov. Jag hoppas att Mellan inte är trött när han ska göra dem.

Nu ska jag gå och se om Största gjorde någon korv med bröd till mig.

Snacka om totalt ointressant läsning för er.

Ni vet väl att ni kan skriva förslag på vad jag ska skriva om i Knasterfasters skafferi?

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Hoppas att du får ditt godis. Min chokladbit är fortfarande försvunnen - jag får gå och köpa mig en ny idag

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas verkligen att du får korv och bröd och godis, det är viktiga saker i livet, det.
Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Bra lördagslunch och bra efterrätt låter det där som!

Njut av lördag, den härliga lördagen!

Kram

Fru Venus sa...

Vad ni äter mycket korv med bröd i Sverigelandet! Får du överraskningsgodis eller har du lämnat i en beställning? Lördagskram :-)