söndag 9 maj 2010

10:e bilden

Hos Alexandra hittade jag en utmaning  som gällde att lägga ut den 10 bilden i sitt bildarkiv. Det tyckte jag var en roligt utmaning. Det här var min tionde bild. Den t.o.m. heter 1010010! Det är Minsta och Sambon på bilden. 


Det här är den 10:e bilden som jag laddade över från kameran alldeles nyss. På bilden ser ni ungefär hälften av 800-manna kören. En helt fantastiskt konsert. Så mäktigt. Allra finast sjöng förstås killarna, männen i manskören för där var ju Största och Mellan med och sjöng!


Efter konserten var vi på 50 årsfest. Tyvärr tog jag inga bilder då. Hon fick ett stort parasoll utav oss. Med vev. Och fot. Vitt. 3.20 meter. Hon blev glad. Hon fick en orkidé också som jag köpt på ICA.

5 kommentarer:

Malla sa...

vilken kör, och så stolt minste ser ut där utmed pappa! :)
kul att hon blev glad över presenten!

Fru Venus sa...

*asg' med vev. och fot. vitt......*asg* Hoppas hon blev JÄTTEGLAD!! Åt orkidén alltså ;-)

Knasterfaster sa...

Ja visst ser han stol ut! Det är några år sedan det där fotot togs.
Fru Venus: Orkidén kan hon inte ha några klagomål på. Den var sagolikt vacker.

Lysande ögonblick! sa...

Orkidéer är så vackra, måste hon ha gillat. :-)Kul med bilderna. KRAM

Tantaluran sa...

Det där måste jag göra också - med bilderna!