lördag 22 maj 2010

Fika med brorsdotter

Nu har vi fikat. Ätit lunch, fikat och ätit middag faktiskt! Min brorsdotter har varit på besök. Det var länge sedan hon var här och hälsade på. Hon har 25 mil mil hit och 25 mil hem. Hon passade på att komma hit och hälsa på för hon är och besöker en kompis som flyttat till en ort ganska nära oss. Vi gick till Lager 157 och tittade på kläder. Vi tittade på babykläder också förstås. Det ska bli kul att få köpa kläder i storlek 56 igen! De hade bodys med Beatles-tema som var väldigt gulliga tyckte jag. Brorsdotter verkar må väldigt bra i sin graviditet. Skönt! Hon har fått en liten bula på magen redan (beräknad i november). Vädret har verkligen varit toppen idag. Precis lagom varmt. En fin dag tillsammans med en härlig tjej! Våra marsvin fick oväntat besök utav två fräsande igelkottar. (Den här bilden av igelkotten är tagen förra året).


The Beatles

Det blir en profilbild för jag vet inte om hon vill synas på bild. Obs! Hon ska snart färga om håret och hon har lånat min kofta men annars så är det precis så här söt hon är! 

2 kommentarer:

Malla sa...

så trevligt ni verkar ha haft :)
vi har en igelkott som travar runt på gården ibland. Jag är rädd för den :P

Gafflan sa...

Igelkottar vad det länge sedan jag såg måste jag säga.
Söt brorsdotter du har och vad mysigt med en ny medlem i släkten :D