söndag 19 september 2010

Hallå, nu är vi hemma igen!

Sambon, Minsta och jag kom hem för cirka en timma sedan. Vi har varit i Klitmöller i Danmark sedan i onsdags. Största killarna har varit ensamma hemma och det ville jag inte berätta på bloggen så därför skrev jag inte så mycket om vår resa innan vi stack.

Vi har haft det helt underbart! Vilket väder! Sol och vind i massor!!! Vi har tittat på WC i vindsurfing. Klitmöller kallas för Cold Hawaii. Världens just nu bästa vindsurfare var där och visade upp sig. Jag älskar att titta när de gör sina fantastiska hopp och "snurrningar". Det är så hissnande vackert! För mig är det en konstupplevelse att sitta och se på. Jag bara njuter och njuter av att titta ut över havet, med kanske 5 - 6 meter höga vågor, och  alla dessa surfare med färglada brädor och segel och solnedgång och regnbåge och det är bara så fantastiskt vackert att det nästan inte känns som om att det är på riktigt. Stackars er som inte var där!

Ni ska få se bilder sedan.

4 kommentarer:

Malla sa...

Ahaaa då förstår jag :) Så härligt med en liten resa!

Y sa...

Mmm, det där lät mysigt, jättemysigt :)

Mina dagar sa...

Låter ju helt underbart!!!
Härligt att få sig en liten minisemester! Det "ger mer" än man kan tro.
Kram Eva

nillas liv på pinnen sa...

Oj, det lät fantastiskt!
Välkommen hem i vicke fall. Det är roligare när du är hemma än när du är borta.