onsdag 8 december 2010

Trött som en sengångare

Läste i tidningen häromdagen att man upptäckt att sömnsjukan beror på en virus. Den var visst släkt med HIV. Jag är ögonbedövande trött. Tänk om jag är smittad! Hoppas de tar fram en bromsmedicin snart.

Minsta har varit gnällig ikväll. Han hade tråkigt. Jag föreslog en massa saker som han och jag kunde göra men allt jag sa var tråkigt tyckte han. Han ville baka. Det ville inte jag. Vi har varken ägg eller smör hemma sa jag. Jag tycker det är tråkigt att baka. 

Ni som hamnar här för att ni letar efter stjärngosselinnen får gärna skriva något i mitt skafferi. "Knasterfasters skafferi" hittar ni här ovanför under rubriken

Ovanstående skrev jag igår kväll. Batteriet tog slut innan jag hann publicera. Idag är jag inte lika trött. 

Inga kommentarer: