lördag 18 december 2010

Utmattningsinlägg nummer 298900708088089087

Förlåt. Förlåt alla som har skrivit utmaningsinlägg. Jag har inte läst hos er.

Sambon och jag har varit ute och gått. Sambon säger att vi gick 300 meter men då ljuger han. Vi gick minst
3 km. Jag postade några brev och handlade några julklappar som jag ska skicka till min bror. Min bror och jag brukar inte handla julklappar till varandra men jag gör ett undantag i år. Nu kommer jag att posta julpaketet för sent så han hinner kanske inte få julklappen till jul men det är tanken som räknas. Han blir säkert lika glad över paketet efter jul.

Minsta och Sambon har byggt ett jättefint pepparkakshus. På en gaveln på pepparkakshuset är det en röv säger Minsta Sambon säger att det är ett hjärta.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad går upp mot en röv på en husgavel? Hahaha

nillas liv på pinnen sa...

Det kan vara väldigt svårt att skilja ett hjärta från en röv.
Ville bara säga det.

Madlar sa...

Röv? Har de målat hjärtat upp och ner?

Rut-Knut-Tjut sa...

Knut sa förra veckan att hans pepparkaka såg en liten stjärt. Hade aldrig tänkt på det förrän då.

Ulrika sa...

Låter som ett litet specialpepparkakshus. Med rövar och hjärtan är ju ett perfekt hus tycker jag det låter som.
Jag skulle vara glad om jag fick ett pepparkakshus vare sig det var med hjätan eller rövar. Julstämning.

Monica sa...

En röv?
Haha!
Orginel gavel på ett pepparkakshus... ;D
Lördagskram tebax

Singelmamman sa...

Hjärta eller röv, pepparkaksdass kanske. Das pepparkaka, in tüska.

Finnpajsaren sa...

Legogubbarna passar iallafall finfint under stjärten. :-)