fredag 4 mars 2011

Det känns lite konstigt

Igår fick jag en ny arbetsuppgift på jobbet. Idag har jag så mycket att göra att jag inte kommer att hinna göra allt innan jag slutar i eftermiddag. Det känns märkligt men ändå kul att äntligen få lite mer att göra. Jag har en stark misstanke om att jag kommer att få jobba häcken av mig min sista månad på den här arbetsplatsen.

Idag är det fredag. Sambon och jag kanske åker och tränar tillsammans efter jobbet. Vi hade tänkte åka nu på morgonen men nu ligger ju jag här och bloggar så vi hinner inte och så vill Sambon inte heller.

Nu ska jag äta frukost. Te och en knäck ett digistivkex får det bli. Kram och hej då!

5 kommentarer:

Tantaluran sa...

"En knäck"...*skrattar*

Fru Gårman sa...

Det är för att de insett hur värdefull du är så nu ska du få göra ALLT innan du slutar. Sen kan dom lägga ner hela verksamheten för det kommer att rasa utan dig ändå.

4U2 sa...

Knäck, från i julas?

Fru Venus sa...

Hur sjutton kan man ha knäck kvar i mars??? Kan du inte lämna lite smygoreda åt dom när du slutar? ;-)

Knasterfaster sa...

Alla: Ha ha ha. Nej, jag har inte knäck kvar från i julas och jag har inte knäck i lurarna heller. Jag håller på att bli knäckt men det hör inte hit. Det jag egentligen tänkte skriva var knäck-ebröd.