torsdag 31 mars 2011

Lite bilder

Våra gäster
Två ananaspajer
Klänning från Rut mfl. 
Det är killen till vänster på bilden som är cyklist. Ikväll fick de äta pannkakor med sylt och grädde. (Värmde på dem som Mellan gräddade igår). Det tyckte de om! Nu har de åkt till badhuset.

Jag har bakat två ananaspajer. Vet inte om jag ska bjuda på dem på jobbet imorgon. Jag kanske gör det. Jag borde ha slutat idag istället. Dumt att arbeta sin sista dag den 1 april. Det låter som ett skämt men det är det inte. Jag blev avtackad idag. 

Klänningen handlade jag på Rut mfl för 159 spänn idag (jag säger alltid spänn när jag tycker att det är billigt säger Sambon). Det var första gången jag var på Rut mfl men där kommer att göra fler besök för jag såg många klädesplagg som jag ville ha! 

När ni läser det här är jag på kören och sjunger för fullt om jag inte somnat på bussen på väg dit.

20:58 Nu är jag hemma igen. 

11 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Jag tyckte du sa att du inte kunde handla kläder? Jag kan verkligen se att denna passar dig jättefint!

Fru Venus sa...

Fint smycke, fin klänning och du är allt det som dom skrev + fin! Nattikram

Shamrock sa...

Klänningen är jättefin. Du kan väl sjunga en vaggvisa för mig så att jag sover gott i natt - lider fortfarande av tidsomställningen

Rut-Knut-Tjut sa...

Åh, jag har oxå den klånningen, i Marinblått, är din det med eller är den svart? Skulle gå tillbaka nästa dag pch köpa en röd med men då var alla slut! Älskar den klänningen.

Kram

Blåklinten sa...

Tänk sicken upplevelse pojkarna får i ert hem, du/ni verkar underbara som tar er an dom.
Smycket var jätte snyggt!

4U2 sa...

Och, det gick bra?

mockapocka sa...

Nu vill jag också besöka Rut mfl. Finns de på nätet tro? Jag visste det inte innan men en prickig klänning vill jag också ha.

Ulrika sa...

Inte ser någon av baskrarna ut att ha tagit examen 1970.
Lurt det där.

Har du utsatt dom för korsförhör?

Du kan nog inte lita på sådana pojkmän, jamena 170!
Då var vi ju i blöjor för tusan. Bägge ser ju ut att inte ens vara till 1970.

Lurigt det där, förväntar mig full info imorgon.

Malla sa...

men, jag som hade för mig att du sa spänn när ngt var dyrt? jag måste minnas fel.
jag har ju glömt att säga hur fin du blev i håret! (jag börjar kanske tappa minnet lite smått)
Och superfin klänning :)

Mina dagar sa...

Är det kul att ha besök? Jag skulle bli så stressad av vad jag ska bjuda på och att det typ måste vara städat hela tiden. Men UNDERBART att du/ni öppnar ert hem:D
"Säger spänn, när det är billigt, säger sambon åh, guuuud jag skrattar på mig:D:D:D:D älskar dina bloggtexter!!!! 159 spänn ÄR billigt, grattis till klippet!

By the whay (stavning?) Supersnygg duk där under pajerna;);)
Må bäst!
Kram Eva

Lysande ögonblick! sa...

Rut mfl. har ju så fina grejer. :) Den du bär är så snygg. Passar dig himlans bra!!

Hoppas din sista dag på jobbet blev fin. KRAM!!