söndag 27 mars 2011

Nu är de snart på ingång.

Sambon och Största är och hämtar baskerna.

Jag funderar på om jag ska ställa in fläskfilén i ugnen redan nu eller vänta tills de är här.

Vi ska bjuda dem på fläskfilé, rostade rotfrukter och en kall sweetchilisås. Till det får de dricka cola eller sprite eller vad de nu vill dricka. Tur vi har nära till ICA.

Sambon åkte och köpte en ny fönsterbräda idag som han satte upp i köket. Jag hoppas baskerna kommer att uppskatta det. Jag tycker att det blev väldigt fint. Vitt och fräscht!

Minsta har dukat fint med servetter.

4 kommentarer:

Sara sa...

Vad spännande att snart få träffa dem IRL!

Osloskånskan sa...

Är det plats till en utlänning till vid bordet?

Knasterfaster sa...

Sara: Spänningen är olidlig!
Osloskånskan: Är du här i krokarna så är du välkommen in!

nillas liv på pinnen sa...

Om de inte uppskattar den nya fönsterbrädan tycker jag du ska skicka hem dom. Eller, åtminstone upplysa dom om att det var för deras skull du skaffade brädan så de får lite dåligt samvete.
Kan man göra så med basker? Jag har aldrig träffat några så jag vet inte.