onsdag 22 maj 2013

Jag gick 5 km på 50 minuter

Det var Vårrus ikväll. Jag och C gick tillsammans.
Nu är jag pigg fastän klockan är sen. Sambon snarkar redan.
Alla som vårrusar får en kasse med diverse när de går i mål. Jag gav bort det jag hade fått när jag kom hem. Kände mig som jultomten när jag delade ut cornflakes, juice, choklad, en halv banan och fröer.
Det fanns mat kvar till mig när jag kom hem, fläskkotlett och rösti. Bra, det tar jag i matlådan till jobbet imorgon sa jag. När jag skulle fylla matlådan var röstin uppäten. Nu får jag äta fläskotlett med gröna ärtor till lunch istället.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Bra gjort! Jag ska ta vårt Vår Rus på måndag. Jag brukar också dela ut påsens innehåll.

Unknown sa...

åh jag åt upp nästan allt!! plus att jag fick lax och potatissallad och små söta kex, mörk choklad , dricka och kalkonost, ja där rök den effekten av promenad, kaloriförbränningen kom på minus igen eller säger man plus?
och lång tid tog dom där kilometrarna för det var en massa söta hundar som jag var " tvungen" att klappa:))

Knasterfaster sa...

Singel: nästa år ska jag springa.
MM: jag åt mest av den mörka chokladen. Den var god! Kalkonosten smakade jag inte. Enligt vår våg här hemma hade jag gått på minus! Det borde finnas ett Hundrus också!