söndag 19 maj 2013

Jag gillade Islands bidrag bäst jag

Sambon uppskattade Italiens juryrepresentant så för att glädja honom klädde jag mig likadant eller klädde av mig snarare. Vi såg röstningen hemma ska jag väl tillägga. Sambon tyckte att jag var pinsam.

Svärmor hade byggt ut sin altan! Väldigt överraskande och väldigt fint! Hon bjöd på potatisgratäng med baconost på tub. Det har hon bjudit på förut och hon tyckte inte att det var så värst gott då heller. Hon hade köpt Norgebullar och bakat en hallontårta som vi åt till eferrätt.

7 kommentarer:

DDT sa...

Jag tror att jag gillade Frankrikes bidrag bäst. Fast stilmässigt är jag nog mer inne på grekland. Åtminstone nu när jag är på landet.
Eller kanske nästan jämt... Stil är liksom inte min grej. Ibland får jag syn på mig själv i den stora spegeln i hissen på jobbet och blir alldeles rädd.

Anonym sa...

Jag tyckte nog att Loreen var bäst, i år igen. :)

Knasterfaster sa...

Den där: Stil är absolut inte min grej heller. Helt stillös. Det är modigt av dig att kolla på dig själv i hisspegeln. Jag brukar ställa mig med ryggen emot. Om jag råkar se mitt ansikte i spegeln bredvid några andra så ser jag ut som ett spöke. Helt kritvit. Det är otäckt.

Knasterfaster sa...

Skrivkulan: Petra Mede var också bra!

Jigglypuffan sa...

Jag såg på spektaklet hemma hos min nya kärlek, som är dansk så.....! Min röst överröstades liksom! Annars var väl Islands bidrag underbart!

Jenny sa...

Alltså. Jag var bog den enda i hela min ort som gillade Nederländerna bäst.
Men är helt okej med Danmarks vinst.

Unknown sa...

Loreen var bäst i år med, jag håller med dig Skrivkulan, Petra Mede överraskade mig faktiskt, jag brukar inte gilla henne men hon gjorde ett bra jobb tycker jag!

Jag tyckte Robin var bra, men eftersom man inte fick rösta på honom så röstade jag inne i mitt "huvu" på Ryssland.