söndag 17 januari 2010

Layout och etiketter

Bayonetta previewJag funderar på min layout på bloggen. Den skulle jag vilja förändra. Jag  skulle vilja ha något som ser ut ungefär så här som på bilden till vänster. Den har jag på min startsida för Google chroome. Jag kan tänka mig att ha en anime ängel för de tycker jag är fina.
Vad tycker ni om etiketter, skall jag ha det? Jag tror att det skulle hindra mig lite om jag i förväg visste att inlägget måste passa in under en viss etikett. Jag är rädd för att jag skulle placera det mesta under "KUL" för jag tycker att det mesta i mitt liv är lite kul. Jag tycker att det är kul att vara lite ledsen ibland också. Nej det tycker jag förstås inte. Men hur kul är det att ha en etikett som heter "LEDSEN"?

Bloggen  kanske duger som den är. Den är och ser ut som jag, oorganiserad och färglös.

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Den duger definitivt som den är! =)

Malla sa...

Inte för att jag känner dig irl, men dina inlägg är inte alls färglösa i alla fall :)

Knasterfaster sa...

Hej på er! Jag behåller bloggen som den är tillsvidare.