lördag 30 januari 2010

Rast igen!!!

Nu har jag faktiskt rast igen. Jag har fått lördagsgodis. Blogg och godis passar så bra ihop. 14-åringen har fått kängor. Han satt på sig dem för en timma sedan och har inte tagit av dem ännu. Det hörs när han går omkring. Han tyckte att kängorna var ok och att det var lite Tetris över dem. Nu måste vi fundera på vad vi skall äta till lunch idag och vad vi skall bjuda på imorgon då vi får gäster. Ja, alltså andra gäster än 14-åringens kompisar. De brukar fixa käk själva så det är inget problem. De brukar äta pizza. Någon som har ett recept på något gott och lättlagat som passar som lunch åt 11 personer?
Nu har ingen 8-åring längre utan en 9-åring. Han är stor nu. Han fick jeans (fynd för halva halva priset = 60 kr) och en tröja i födelsedagspresent av mig och han blev så glad! Han tyckte att kläderna var jätte fina! Man är stor när man även uppskattar mjuka paket tycker jag.
Nu sneglar sambon på mig, det betyder nog att rasten börjar ta slut. Jag måste hinna kissa också. Hej då.

Inga kommentarer: