torsdag 14 januari 2010

Sovmorgon imorgon!

Den här veckan har varit otroligt lång men imorgon är det äntligen fredag! Jag har sovmorgon. Börjar kl. 10.30. Kanske åker jag och tränar innan jobbet. Kanske sover jag länge. Jag har inte bestämt mig. Jag har tränat ikväll. Ikväll tog jag en power nap vid datorn. Den var inte planerad. Jag var inne och läste på någons blogg och skulle kommentera och måste ha somnat mitt i en tanke. När jag vaknade igen hade jag hamnat på en helt annan blogg! Jag kände mig lite vilsen men jag hittade tillbaka.
Professorn åkte till Luzern idag. Sekreteraren fick inte följa med. När han kommer tillbaka ska vi ta tag i alla referenser sa han. Då kommer jag att ha göra ett par dag. Det ser jag inte fram emot. Professorn är en sådan där som flyger och far runt om i världen mest hela tiden. Han är mer borta än hemma. Jag fattar inte hur han orkar. Jag tycker att det är jobbigt att att bara ta bussen hem ifrån jobbet.
Nu när det endast är kring  -10 grader ute så känns det ju riktigt milt och skönt, eller hur? Jag använder varken mössa eller långkalsonger när jag är ute och ändå fryser jag inte. Imorgon ska det bli kallare igen.

Inga kommentarer: