måndag 12 december 2011

Brr, så kall så kall

Mina lår är iskalla. Det är för att jag har varit ute och gått. Jag har varit på utskrivningssamtal på gymmet. Har sagt upp mitt medlemskap eftersom jag aldrig får ändan ur soffan och tar mig dit. Idag gick jag dit eftersom jag hade en avtalad tid. Jag sa hej och tack för mig. Lite sorgligt känns det.

När jag är varm om låren igen så ska jag kanske ta itu med något. Vi får se vad det blir. 

Igår kväll var vi i kyrkan och lyssnade på Mellan och kören som sjöng vackra julsånger. Mellan är längst utav alla killarna i kören. Jag visste inte att han var så lång. Han ligger mest ned när han är här hemma. Mellan var den enda av killarna som inte hade slips men han hade svart kostym och röd skjorta. Väldigt stilig var han! 
I morse sjöng Mellan för mig innan han tog min cykel och cyklade till skolan. Han var inte medveten om att han sjöng för mig. Han trodde nog att han var ensam hemma. Har nog inte sagt till honom att jag har semester den här veckan. Jag låg kvar i sängen och lyssnade. Mysigt!

Den 3/12 beställde jag julklappar på nätet. De har inte kommit än. Det tycker jag är dåligt. 

4 kommentarer:

Mallan sa...

Ja vad mysigt att vakna till! Var det julsånger? :-)

Erika sa...

Det är väl underbart med våra tonåringar. Jag gissar att han inte skulle sjungit om han visste att du lyssnade. Så är iallafall mina godingar. Man får liksom aldrig se eller höra någonting efter de fyllt tolv typ. Mysigt för dig!

Knasterfaster sa...

Mallan: Det var julsånger!
Erika: Mina två äldsta söner har gått på en skola med musikprofil. Enligt deras lärare på den skolan har de underbara röster bägge två. Jag får nästan aldrig höra dem sjunga.

h sa...

Vad mysigt att vakna till sång på morgonen. :)