fredag 2 december 2011

Higher and higher

Nu börjar det bli jobbigt det här. Har gråtit över att husen är så höga i New York så då fattar ni kanske ungefär hur dåligt det är med mig. Tror jag hade 39.6 igår kväll eller om det var 39.3. Den sista siffran känner jag igen för den hade jag i morse.

Monstermalla hade en utmaning igår om att bildblogga om 45 minuter av sitt liv under en dag. Jag tror jag hoppar över den utmaningen idag. Jag äter isglass, jag dricker vatten, jag sover, jag tar Ipren, jag sover, jag går upp och kissar, äter isglass, dricker vatten, sover, tar Alvedon osv. Det är inte så intressant för er att titta på det.

6 kommentarer:

Malla sa...

stackars dig! :(
du kan göra utmaningen en annan dag för jag vill gärna se 45 minuter av ditt liv.
Jag tycker också att gråtandebarntavlorna är hemska.

Västgötskan sa...

Usch, låter inget vidare. Krya på dig!

Shamrock sa...

oj då är det illa.... Krya på dig vännen

nillas liv på pinnen sa...

Blä, vad jobbigt det är att vara så där sjuk! =(

Hoppas det vänder åt rätt håll snart.

Osloskånskan sa...

Bild på typ av glass hade väl gått an? Fortsatt god bedring vännen, tröst tröst.

mockapocka sa...

Men hu vad jobbigt det låter!
Med sjukan alltså. Klubbmästerskapet låter ju helt fantastiskt. Grattis till minsta!