lördag 10 december 2011

Så mycket bättre

Tittar på Så mycket bättre tillsammans med Sambon. Det är lite småputtrigt trevligt sådär. Det skulle kunna var så mycket bättre men det är lagom trevligt. Det är det.

Idag har jag sjutton inte gjort någon j;la nytta alls. Fyllt två tvättmaskiner med tvätt, varav den ena laddningen ligger kvar i maskinen och den andra är hängd av Sambon. Handlat vinterkängor till Minsta. Lagat middag. That's it. No shit.

Nu har Sambon åkt iväg för att hämta Mellan i en kyrka långt ute på landet. Mellan min fina stjärngosse.

Vem är du som läser min blogg?

14 kommentarer:

h sa...

Jag läser men är skitdålig på att kommentera, men kommer jag bara igång så kan det bli ändring på det. :P

Pillargontanten sa...

Vem jag är?
En helt onormal, pillargontant, från Värmland :)
Suger på att kommentera, men läser allt ;)
När jag inte läser bloggar, jobbar jag på molnfabrik och jagar en terrier :)

Maria sa...

Maria här! Har svårt att få tiden att räcka till för att läsa varje dag men gör så gott jag kan! Annars brukar jag läsa ifatt och då känns det lite fånigt att kommentera....

Singelmamman sa...

En Singelmamma med två tonåringar som bor hos mig fjorton dagar i taget. Älskar mina tonåringar. Älskar mina dagar utan mina tonåringar också. Gillar när det händer saker omkring mig, men soffan är nog ändå min bästa vän. Vi har träffats flera gånger och jag räknar dig som en av mina bästa vänner.

Eva in Athens, Greece sa...

Hej Knasterfaster! Hittade hit via Fru Venus roliga Nobelprisutdelning...!
Ibland blir inte mycket gjort, men tur är väl det, att man kan få ha sina lugna och lata dagar ibland. Det värsta är att man inte riktigt kan njuta till hundra för istället går man och tänker på allt man borde göra...!!! Ha en fin 3:e Advent, med eller utan Adventsljus!
♥♥♥

Fru Venus sa...

Jag är hon där gamla vanliga, du vet, och du var den första bloggvän jag träffade IRL och min lycka var gjord. Men allt det där vet du :-) KRAM

bloggtant sa...

Nångång då och då är jag inne och läser. Är ingen riktig ordning på mitt läsande eller mitt bloggande men gör så gött jag kan:)

nillas liv på pinnen sa...

Jag är jag.
Fin pompong du har! Själv har jag ingen.

Erika sa...

Jag hittade just din blogg så jag tänkte läsa lite...

Angående Så mycket bättre så håller jag med om att det är lite småtrevligt att titta. Har sett alla avsnitt. Det är så man upptäcker att man blivit medelålders,när lördagsnöjet är sådana underhållningsprogram. Eller? Ikväll ser jag Allt för sverige. Ha!

Anonym sa...

Hej.
Kvinna med utflugna barn och jobbar i vården. Bor i Västervik. Gillar din blogg mycket.
Kram.
Annette

Knasterfaster sa...

Helena: Hej på dig! Det är bra, kom igång bara. Det här var en väldigt bra början tycker jag!
Pillargontanten: Men där är ju du! Kul att se dig här!
Maria: Aha, du tänker så. Om du får för dig att kommentera på något så gör det absolut ingenting. Jag läser alla kommentarer.
Singelmamman: Åh, så skönt det är att ha dig som vän! Jag är så glad för det!
Eva: Roligt att du hittade hit till mig. Det blev utan adventsljus idag. :)
Fru Venus: Du är inte gammal. Så nervöst det var inför det där första mötet. Du var inte alls så läskig som jag trodde. Vilken lycka!
Bloggtant: Man ska alltid försöka göra sitt bästa. Du riktigt duktig tycker jag!
Nilla: Det är allt bra tur för mig att du är du och att du bara finns i ett exemplar. Du borde ha en fin pompong!
Erika: Snart börjar vi väl lyssna på melodikrysset också. Jag såg Allt för Sverige för första gången ikväll. Jag tycker att de ska ta bort det där tävlingsmomentet.

Knasterfaster sa...

Annette: Hej! Tack för att du gillar min blogg. Kul att du sa sa hej.

Mika sa...

Jamen jag är också här. Nu har jag hittat koden till mitt google konto så jag kan kommentera också.

Kramen!!!!

Knasterfaster sa...

Mika: Härligt att du hänger här hos mig tycker jag!