lördag 17 december 2011

Dagen började bra

Minsta och jag började dagen med att sitta under en filt och titta på Tomtemaskinen med Pettson och Findus. MYSIGT.

Här hemma har jag en julklapp som jag har köpt. Det är vuxenklappen på temat stål/järn. Några böcker har jag beställt på nätet. De kommer med posten på måndag. Har beställt två Tilda-änglar och en prickig snigel av en tjej som syr sådant. Det tror jag kommer någon gång i nästa vecka. Jag känner mig inte stressad. Det är bara 6 - 7 julklappar kvar att handla den 23/12.

Idag måste jag till Apoteket. Penicillinet har tagit kål på alla bakterier, även dem som jag behöver "där nere".  Har fått klåda och sveda som är väldigt irriterande.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Räcker det inte med youghurt mot det?

Shamrock sa...

Naturell youghurt ska det vara...

Knasterfaster sa...

Shamrock: Tror du inte att det funkar med fruktyoghurt? ;)
Har läst att fil/yughurt är lika verkningslöst som vatten men det är kanske för att de vill sälja annat.

h sa...

Jordgubbsyoghurt ska det vara. ;)