lördag 3 december 2011

En mästare!

Minsta har blivit precis blivit klubbmästare i klubbmästerskapen i fäktning! Jag har fått ett sms med en bild där han står på prispallen med medaljen. Han har inte tävlat sedan det var klubbmästerskapen förra året. Då fick han brons. Han vill inte ställa upp i några andra tävlingar.

Jag tänker inte skriva hur jag mår. Det är ett virus och idag ska det vända. Det har Ingrid på 1177 sagt. Hon lät trygg och pålitlig. Om jag får svårt att andas ska jag ringa igen.

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Grattis till minsta och krya på dig till dig!

nillas liv på pinnen sa...

Ja, andas behöver man ju kunna göra tämligen obehindrat.

Jag tycker Minsta gör rätt som bara tävlar när det gäller. Grattis till honom!

Suzan sa...

Grattis o kyra!

Suzan sa...

KRYA!

Osloskånskan sa...

Grattis till Minsta ocg tröst tröst till dig!

jonna sa...

Men huvva! Inte kul att ha sådär hög feber som du har haft. Man dör ju nästan av det när man är vuxen...
Men grattis till minsta! Så himla bra jobbat!

Malla sa...

grattis till minsta! :D

Shamrock sa...

Grattis till minsta

Nenny sa...

Grattis till minsta och hoppas du blir frisk snart.