onsdag 14 december 2011

Mina musikaliska underbarn

11 kommentarer:

Fru Venus sa...

Åh......får jag adoptera honom? Minsta alltså :-)

nillas liv på pinnen sa...

Åh, så vackert!
Nu fick jag värsta julkänslan.

mockapocka sa...

Lyxigt med en saxofonist i hemmet! Jag ÄLSKAR saxofon och har gjort sedan sommaren -68. Jag var fyra år vid tillfället. Jag ville börja spela saxofon men var tvungen att börja med blockflöjt. Inte alls samma sak kan jag säga. Så jag tröttnade. Annars hade jag blivit en djävel på sax, I´m pretty sure.

Malla sa...

fina barn!!! och duktiga :)

h sa...

Vet den där större om att du filmade för att lägga ut på bloggen? ;P

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Du får låna honom ibland om du vill! Ska han ta med sig saxen?
Nilla: Men så härligt att du fick julstämning!
Mockapocka: Minsta kan spela nästa för dig gång du fyller jämt!
Malla: Tack!
Helena: Den stora är en riktig linslus och har massor av fåniga filmer på youtube så det är ingen fara. Han tycker det är ok.

Singelmamman sa...

Åh! Samspelet mellan bröderna är ju underbart! Jag blir alldeles gråtfärdig av lycka när jag ser det här. Och saxofon! Säger som Mockapocka även om jag inte direkt kan säga årtal när jag blev saxofonfrälst.

Malla sa...

nu ligger alla bidrag i pepparkakshustävligen ute här: http://www.monstermalla.se/2011/12/arets-pepparkakshus-alla-deltagare.html : )
det var svårt att få en bra bild när ert var filmat, du får säga till om du vill att jag byter!

Knasterfaster sa...

Mockapocka: Vilken konstig mening jag skrev till dig. Förstod du den?
Singelmamman: De improviserar bra bägge två! Minsta strålade med ögonen när jag frågade om han kan spela för dig om några år!
Malla: Först tänkte jag skicka dig en bättre bild men så såg jag alla andra bidrag och då känns det inte som någon större idé. De finns sådana som kan och sådan som inte kan pyssla. Jag är en av dem som inte kan.

Mina dagar sa...

Ha ha ha...UNDERBART!!!!!

Lady Gaggig sa...

Ja.....säger som ett par andra här inne...ÄLSKAR SAXOFONER!
Absolut det finaste blåsinstrumentet, och jag försökte allt övertyga min Son också om detta för ett antal år sedan.
Men det blev lite piano och gitarr istället, men aldrig riktigt på allvar. Synd...

Hej hopp!