lördag 6 mars 2010

Andra chansen


Jag sjunger hellre själv än tittar på melodifestival. Jag vet inte vad övriga familjen hellre vill. De vill i alla fall inte titta på melodifestivalen så ska jag titta på det så får jag titta själv. Just nu har jag Zilla i knäet (marsvinet, det är hon och jag som är tjejer här i huset. De andra tre marsvinen är killar). Hon vill nog gärna se på melodifestival. Hon sitter och putsar sig just nu och gör sig fin. Hon gillar när jag sjunger också. Det tycker jag syns på henne.
16-åringen och hans kompis var ute och åkte längdskidor idag. Kompisen hade bara åkt längd en gång tidigare i sitt liv. Han fick låna sambons skidor. De kom tillbaka efter två timmar. Härligt rosiga om kinderna!
Jag har fått förhandtips om att Neo kommer att gå vidare till final.

4 kommentarer:

Malla sa...

Oj, det förhandstipset var nog fel verkar det som! Jag sitter och slötittar lite, är dock inte så noga om vem som kommer vidare...slösar inte pengar på att rösta :)

Knasterfaster sa...

Malla: Ja, det var det. Tur det. Jag slötittar också. Sånt där vill inte jag heller slösa pengar på:)

Fru Venus sa...

Vilken söt liten sak :-) Vi (oftast jag) har två svarta kaniner och två svarta kissor, ska lägga ut bilder på dem så fort de vill vara med på bild...

Knasterfaster sa...

Hej fru Venus! Marsvinet på bilden är Tiger då han var en liten Tiger. Jag hittade ingen bra bild på Zilla. Zilla är helt svart. Välkommen som följare!