fredag 12 mars 2010

Rättelse

Jag gjorde ett litet skrivfel igår. Det var faktiskt sambon som upptäckte det. Väldigt uppmärksamt utav honom. Det var inte jag som lagade middag igår. Det var sambon som gjorde det. Det hade jag glömt. Måste ha varit på grund av stress. Jag dukade bara. Vi åt raggmunk med fläsk. (Är du nöjd nu?!) 
Idag mår jag inte bra. Jag vaknade inatt och gick upp på toa. När jag satt där i min ensamhet så hörde jag ett förskräcklig oväsen. Trodde minst att det var snö som rasade av taket. Gissa vad det var? Det var min mage som lät! Otroligt att en mage kan låta så! Jag har ringt och sjukskrivit mig för nu har jag varit några turer på toa och jag är absolut inte ok. Kan det vara raggmunken, tror ni? Helst skulle jag villa sova nu men jag måste hålla mig vaken för att väcka storkillarna. Nyss behövde jag hålla mig vaken för att väcka dem men inte nu för nu är 16-åringen uppe. Jag sover en stund nu. Jag har inte somnat ännu. Jag ska stänga av datorn först och det kan jag inte göra i sömnen. När jag vaknar nästa gång ska jag försöka orka ta kort på mina favoritsaker här hemma och visa dem för er.

1 kommentar:

Gafflan sa...

Jobbigt med bråkig mage. Du gör rätt i att vara hemma. Det är säkert raggmunkarna som spökar ;D
Krya på dig och kram.