måndag 22 mars 2010

Nu är de på väg!

Nu har jag postat dem. Priserna som man kunde vinna i min tävling som jag hade här på bloggen i fredags alltså. 3:e pristagaren får höra av sig så kommer hennes pris på posten också. Jag glömde ta kort på paketen innan jag skickade iväg dem men ni som får dem kanske kan ta foton och visa på era bloggar, alternativt så tar ni foton och mejlar över dem till mig så att jag kan publicera dem här. Så kan man ju också göra. Sambon och 14-åringen tyckte att det var så kul att jag hade en tävling så det måste jag nog göra om. Sambon hjälpte mig välja 1:a priset. 14-åringen har idéer om hur jag skall göra nästa gång jag har en tävling. Kul att de engagerar sig!

2 kommentarer:

Malla sa...

Ja! tävligar är så roligt :D

Lysande ögonblick! sa...

Åh va kul. Jag har missat din tävling så ha gärna fler. :-) Jag har också en liten "tävling" på bloggen just. Det är egentligen mer en uppmaning med ett pris. ler. Ha en härlig kväll!