söndag 7 mars 2010

En award

Jag tror jag har fått en award från Fru Venus. Hon har gett den till alla nya följare. Tack fru Venus! 

Nu ska jag berätta lite om  mig själv. Jag är en bloggande kvinna som fyller 42 år i sommar.  Jag har tre söner som just nu går i 2:an, 8:an och 9:an. Jag är uppvuxen i Roslagen. Har jobbat och bott i Stockholm och i Sörmland innan jag flyttade hit 1997 (eller var det 1998?). Min sambo och jag träffades på en utlandssemester 1989. Jag tycker om att läsa och att sjunga. Tycker inte om att städa eller att sköta om trädgården. Tycker inte om att pyssla och tycker inte om rosa och spetsar. Jag är väldigt lat. Jag är 168 lång och tror att jag väger för mycket (vi äger ingen våg). Kortklippt. Skostorlek 38,5. Tar lätt död på krukväxter. Jag är inte särskilt intresserad av något särskilt utan nyfiken på allt. 

Alla som är här och kikar utan att kommentera. Om ni har en egen blogg så får ni gärna ta emot awarden ifrån mig. Jag tycker det är trevligt att ni smyger in här hos mig då och då! 

1 kommentar:

Anna Stilla sa...

Tack Knasterfaster för länkningen!