lördag 20 mars 2010

Skärp er!!!

Vaknade extra tidigt, kl 08, och kände mig utvilad. Bra, tänkte jag, då kan jag ligga och läsa lite bloggar en stund innan jag gör det jag ska göra idag, nämligen städa. Ingen av er (som jag slaviskt följer) har gjort ett endaste litet nytt inlägg sedan jag gick la mig igår kväll så nu får jag göra ett själv istället för att ha något att göra läsa. Det var visst några av er som blev lite besvikna över att ni missade tävlingen som jag hade här på bloggen igår. Nilla skrev att hon skulle ha haft alla rätt  men henne skulle jag ändå ha diskvalificerat för hon är gymnasielärare och har ju svaren på allt. Hon vet sådana där viktiga saker som vad "Tjong i medaljongen" betyder och sånt som vi andra inte har en aning om. Vinnarna kommer att få finfina priser som jag inte har ordnat med ännu som jag tror att de kommer att bli väldigt glada över.
Nu var det tur att jag var vaken för nu ringde telefonen och jag kom alldeles av mig och vet inte hur jag skall avsluta det här inlägget. Nu ska jag äta frukost och sedan skall jag läsa bloggar en stund och sedan ska jag STÄDA!!!

5 kommentarer:

Ting sa...

Hoppas du får en härlig dag!

nillas liv på pinnen sa...

*skrattar*

Fru Venus sa...

Va!!! Antingen följer du mig inte eller så har du noll koll, jag var ute för flera timmar sen!! ;-)

Malla sa...

Jag är seg i starten. Har inget att skriva om! Inspirera mig!

Knasterfaster sa...

Fru Venus! Då är det fel på min "följare". Såg att du uppdaterat stax innan kl 08. Duktigt!
Malla: Ta det lugnt. Jag är inte orolig för dig. Gå ut och hacka is och skynda på våren! Kram!