fredag 19 mars 2010

And the winner is....

FINNPAJSAREN 
7 RÄTT AV 9 MÖJLIGA!!!
MALLA 
5 RÄTT AV 9 MÖJLIGA!!!
KOOLA VIOLA
0 RÄTT AV 9 MÖJLIGA!!!


Mejla mig era adresser så kommer det fina priser på posten: knasterfaster@gmail.com
  • 1.ställer ut rätt soptunna med rätt färg på rätt dag Det gör jag.
  • 2.byter lakan Det gör jag.
  • 3.tar initiativ till att byta gardiner
  • 4.putsar fönster
  • 5.tvättar bilen
  • 6.fyller i lapp från skolan och lägger den i rätt skolväska Det gör jag. 
  • 7.plockar undan disk.
  • 8.fixar teknik som strular
  • 9.skruvar ihop IKEA-möbler Det gör jag.
  • 10. läser av vattenmätaren och elmätaren och annat som skall göras till ett visst datum. Jag.
  • 11. packar frukt i skolväska varje dag Det gör jag.
  • 12. packar matsäck i skolväska en dag i veckan Det gör jag.
  • 13. packar idrottskläder i skolväska två dagar i veckan. Det gör jag.
  • 14. lagar trasiga cyklar
  • 15. slänger fylld kompostpåse/soppåse i kompost-/soptunna Det gör jag. 
  • 16. handlar mat

7 kommentarer:

Malla sa...

Oho hon Finnpajsaren har en riktig lyckovecka tror jag :D
Du är så söt, du får min adress senare ;)
Sov gott

Fru Venus sa...

Vad har jag missat!!!!??

Knasterfaster sa...

Malla: Det ska bli så roligt att få skicka paket!!!
Fru Venus: Välkommen hem!!! Det har varit en liten tävling här på min blogg. Guld gick till Finnpajsaren. Silver till Malla. Brons fick Koola Viola. Tävlingen hör ihop med mina inlägg Curlingtjejer och Vem gör vad? Läs där:)

nillas liv på pinnen sa...

Men! Vad är det för tävling jag har missat?
Jag hade haft alla rätt!

Mina dagar sa...

Oj, jag har jobbat för mycket senaste tiden märker jag! Fattar ingenting? Men hoppas ni alla har haft roligt!

Mys på du!
Kram Eva

Koola Viola sa...

Ho ho, noll rätt och ändå brons. Nu känner jag mig möe stolt :o)

Finnpajsaren sa...

Men åhåååå! Jag visste inte ens att det var en tävling. :-D Men sicken tur jag haft lately då. Ja men du, ska inte vi ta och ses då?

Glad jag blev. :-)