lördag 20 mars 2010

Vad har blivit gjort idag då?

Vi har inte städat klart ännu. Var tvungna att åka och handla rengöringsmedel och då passade vi på att handla en duk också. När vi ändå var i det stora köpcentrat så passade jag på att handla lite annat som jag behövde också. Väldigt många fina saker köpte jag. De skall jag inte behålla själv utan skicka till Finnpajsaren, Malla och Koola Viola som gissade så duktigt i min tävling. Det brukar för det mesta bli så där att vi åker och handlar en massa när vi städar. Jag har i alla fall städat klart lilla toan som ni ser och så har jag lagt på den nya vaxduken. (Kanske någon av er känner igen den?!).
Idag har jag haft en känsla av att jag är väldigt lik mitt hem. Delarna är ganska fina men helheten är inte ok.

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Allt jag hade på listan ;-)

Y sa...

Skönt med städdagar ibland. Efteråt åtminstone, när man med gott samvete får mysa med blogg och ett glas vin ;) Kram!

Mina dagar sa...

Hihi FIN duk!!!!
Jag gillar den jättemycket! Hoppas du också kommer göra det!!
Att den inte kostade en förmögenhet gjorde ju inget heller:D

Vilken fin liten toa du har!!! Snyggt med den där svarta "boarden" bakom toastolen!

Kram på dig!
Eva

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Tänk att du hann allt på din lista! Bra jobbat!
Regnnatt: Ja, efteråt är det skönt. Precis innan och under städningen blir jag ofta på dålig humör. Helst vill jag vara ensam hemma när jag städer så jag slipper tänka på lunch och middag m.m.
Mina dagar: Duken är jättefin!!!

Pjoltas sa...

Så är väl alla! Okej delar, men helheten blir aldrig helt okej!
=)

den där Finnpajsaren sa...

Snygg duk!
Har du sett att jag mailat dig?
KRAM.

Nilla sa...

Haha, är säker på att även helheten är okej! =)