lördag 13 mars 2010

Breakdown

Sambon höll närapå att kollapsa nyss eftersom TV.n är lite sur och inte vill fungera. Det är visst hårddisken som är full(!?) Sambon ville ju se sporten förstås och fick inte igång TV:n förrän 19.52. Vi kommer inte att ha något surroundljud ikväll när vi tittar på Melodifestivalen. Mig kvittar det för mina öron hör ingen skillnad i alla fall.

Nu har jag firat mina nya följare med godaste chokladen (Tack för tipset Malla) och en kopp kaffe. Välkommen hit säger jag även till Madlar!

4 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Först kunde vi (enl Maken) INTE leva utan surround, nu kan vi absolut inte ha det. Varför det ena el andra har jag noll koll på. Jag bara sitter där.

Malla sa...

Ooo visst är den smarrig!? :)

Mina dagar sa...

Tänk att "dom" kan kollapsa av att missa sporten? "dom" är konstiga "dom"?!

Hihi...alla dessa finesser, jag tycker det går bra med VANLIGT ljud!! (men det tycker inte en sån där "dom")

Kram Eva

Camilla sa...

Nå,vad tyckte du?
Vann rätt låt?
Jag säger...nja.
Det fanns bättre.
Ha en bra dag och kram på dig!