fredag 5 mars 2010

Ska jag var orolig?

14-åringen skall äta pizza tillsammans med en tjej på en liten ort någon mil härifrån. Kl 21 skall de två äta pizza och efter det skall de gå på Tonår i en kyrka och titta på film. Jag tror det är någon sådan där konfirmationsgrej och så får man säkert bjuda med sig kompisar på filmen. Jag tycker att det låter trevligt och är inte alls orolig. Sambon är misstänksam. Han undrar varför de inte kan käka pizza här i stan och varför de ska käka pizza så sent och varför ska de titta på film så sent som efter att de käkat. Jag tycker inte alls att det låter konstigt. Med tanke på att 14-åringen var påklädd och klar och ville få bilskjuts redan kl 20 för hämta tjejen kl 20.30 (hon bor på andra sidan stan) så misstänker jag bara att han är förälskad. (Aha!, det är därför som han varit så gullig mot mig den här veckan!).

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag skulle inte heller vara orolig!
Varför ska de inte få ha kul liksom?

Ting sa...

Vad gulligt!

Malla sa...

nä. du behöver nog inte oroa dig :)

Finnpajsaren sa...

Åååååh den kärleken... ;-)

Knasterfaster sa...

Hej allesammans! Lilla gubben hade missförstått det där med pizzaätningen. De skulle bara släppas av vid pizzerian för att gå till kyrkan tillsammans. Han hade inte ätit middag. Åhh stackars mammas lilla raring! Ibland kan det nog var klokt att ringa till varandra istället för att endast sms:a...Klockan 23.30 blev de hämtade av sambon.