fredag 12 mars 2010

Typiskt

Jag har fått tre nya bloggföljare sedan igår! Kan nog vara därför som jag har lite feber. Varmt välkommna Koola Viola, Alexandra och Ulrikasyr!!! Tyvärr så är jag ju inte riktigt ok i magen. Jag mår i alla fall mycket bättre än i morse. Jag har inte kunnat firat med något gott. Har nästan endast kunnat dricka te. Har ätit lite chips också. Den är nog inte så klokt att äta chips det första man gör när man varit magsjuk. Jag tänkte att jag behövde få i mig lite salt. Jag tittar på På spåret. Jag är urusel på både historia och geografi men trots det brukar jag kunna gissa rätt redan på åtminstone 6-poängsnivån. Det känns lite märkligt. Det är roligt när man kan vara bra på något som man är sämst på.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Visst är det roligt med nya följare :-) Njut!

nillas liv på pinnen sa...

Jisses vilken fart du fått på bloggandet! Jag hinner inte med.
Fast nu har jag läst ikapp, så då kan man ju säga att jag ligger i fas.

Camilla sa...

Grattis till nya följare.
Själv såg jag på Let´s dance.
Jag gillar att dansa men jag kan inte så jag älskar att se hur dom utvecklas.
Dom är så duktiga....utom Willy,förstås ;)
Ha en bra dag och kram på dig!

Lysande ögonblick! sa...

KRYA PÅ DIG! Och tack för välkomnandet.

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Det är som att få en present!
Nilla: Ja, det har blivit lite mycket nu. Igår var jag ju sjuk så då hann jag med lite mer.
Camilla: Tack! Jag tittade lite på Lets Dance också. Jag dansar inte själv. Har försökt men dansar bara omkull. Jag tycker om att titta på andra som dansar.
Alexandra: Tack!