lördag 6 mars 2010

Solen skiner,himlen är blå...

Jag sponsrade en skolresa till Spanien nyss genom att köpa muffins för 40 kr. Nu tänkte jag unna mig lite blogg samt fika. Jag har varit ute och gått i solen. Jag gick till Lager och köpte böcker och sedan gick jag till ICA och hämtade mitt paket med böcker som hade kommit. Nu har jag MÅNGA böcker.
Idag tänker jag inte gnälla. På förmiddagen gick jag runt och sjöng för hela familjen "solen skiner himlen är blå,  å vad skönt att leva då, upp i topp går allas humör och det är det som susen gör". Killarna skrek åt mig. De skrek: MAMMA SLUTA!!! MAMMA KAN DU GE DIG?!! MAMMAAAAAAAAA!!! Jag sjöng ju bara...Jag trodde att de skulle bli glada då...Jag är i alla fall fortfarande glad. Trallalalalalal!!!

3 kommentarer:

Gafflan sa...

*finss* Konstigt att dom inte ville höra dig sjuga ;D
Förresten, god fika du fick :)

Malla sa...

hahaha :) jag sjunger jämt jag med, Fabbe tyckr inte alltid att jag e rolig. men man blir ju på bra humör av sång ;)

Knasterfaster sa...

Maffla och Gallan;) hihi. Jag älskar att sjunga. Min mamma sjöng när hon var arg och irriterad t.ex. den här: "var inte som en igelkott som sticks så fort man rör den..." Pappa gillade inte att hon sjöng så där...