torsdag 18 mars 2010

Slut

Nu är jag klar med att utbildningen av mina arbetskamrater. Äntligen!!! Det har varit nervöst men roligt. Totalt har jag varit med och utbildat under fem dagar. På tisdag kör vi igång med dokumentation i datorjournal på riktigt. Det skall bli spännande att se hur det går. Tillsammans med sjuksköterskorna Marie och Maria har jag utbildat sjuksköterskor och läkare (jag är läkarsekreterare). Jag känner mig nöjd. Det känns som om det har gått bra. Alla sjuksköterskor på kliniken skulle ha afterwork idag för att fira att utbildandet är klart. Det känns verkligen som det är värt att fira att det här är över. Det har tagit på krafterna att jobba som "lärare". Jag mår lite illa nu men det är nog för att nervositeten släpper skulle jag tro Jag hoppas att jag inte är magsjuk imorgon igen precis som förra fredagen. Jag hade tänkt gå iväg och styrketräna ikväll för det var väldigt länge sedan men jag tror inte jag törs det när magen känns så här.
Vad har ni gjort idag?

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Jobbat och handlat mat (igen)! Är väldigt trött idag och det är så skönt att det är fredag i morgon. Tycker du ska stanna hemma i kväll ock vila dig för magsjuk ska du inte bli igen :)
Kram på dig!

Malla sa...

skönt att det gått bra :)
jag har jobbat lite och varit med nellie, haft besök av en vän och pratat en timma i telefon med min syster.

Malla sa...

Hahaha, jag blir så glad av dina kommentarer :D Tack!

Knasterfaster sa...

Gafflan: Jag vilar mig i form. Har nästan inte lämnat sängen och bloggen sedan jag kom hem idag. Härligt!
Malla: Låter som om du har haft en bra dag. Man kan faktiskt inte veta precis allt, eller hur. Det där ordet var ju faktiskt inte så mycket att veta något om... Det kan ju också betyda Malla Imponerar Lätt Faktiskt eller om Milla (som är jag) Inser Luddig Formulering.