måndag 15 mars 2010

Filmtajm

Nu ska jag och 9-åringen titta på film.

Dunderklumpen!!!

10 kommentarer:

Gafflan sa...

Jamen, den är bra! Popcorn också ser jag :)

Fru Venus sa...

Åh, jag minns Dunderklumpen, fast mina barn var aldrig så förtjusta i den.

Knasterfaster sa...

Gafflan: Ja den är härlig men lååång. Gäsp, nu är vi trötta.
Fru Venus: Den är lite seg. Han har inte velat titta förut men nu var det hans förslag. Det var bara han och jag som satt och myste tillsammans.

Malla sa...

åå det är många herrans år jag såg den!

Madlar sa...

Hahaha, såg den på bio....för evigheter sedan! Dataanimering o 3D kunde man inte ens stava till ;)

Tigris Predikantan sa...

Antingen passar man på när barnen är små eller/och den dag man får barnbarn! *ler*
:)

Knasterfaster sa...

Malla: Jag som trodde att du var för ung för att ha sett den!
Madlar: Tänk vilka häftiga effekter de ändå kunde göra!
Tigris: Jag ska se om den igen med mina barnbarn.

Finnpajsaren sa...

Perfekt måndagsmys. :-)

Ha en bra dag nu!

Lysande ögonblick! sa...

Älskar Dunderklumpen!

Jag fick en liten Sunshine Award häromveckan. Jag vill föra vidare den till dig för att du skriver så fina och glada inlägg. Du behöver såklart inte skicka vidare den, om du inte vill. Ville bara säga att jag länkat till dig på min blogg idag. :-)

Pjoltas sa...

Åh! Bästa filmen!
=)