tisdag 30 mars 2010

Yngste sonen har också en blogg.

9-åringen har också en blogg. Han skriver inte där så ofta. Det här inlägget är ett år gammalt. Han har inte skrivit själv. Han dikterade för mig.

Etiketter: Fredag
söndag 15 mars 2009
Jag har inte spelat spel på dator idag. Min bror har suttit där hela dagen. Jag har varit tvungen att vänta hela hela tiden. Nu kollar jag på TV. Det är några som kör bil. Det är kanal 6. Jag har fått en ny cykel idag. Det är brorsans gamla. Mamma och pappa har fixat den. Den går jättesnabbt! Igår var jag på bio med pappa och såg Madagaskar. Nu går min bror ifrån datorn!!!!!!!! Efter att jag datat skall jag bada.
(det är storebrorsan som är på bilden).

4 kommentarer:

Malla sa...

Haha, så sött :)

Gafflan sa...

Åh så gulligt!

Knasterfaster sa...

Malla: Din bild på barn vid dator var liiite sötare(;
Gafflan: Jag hoppas du menar att texten var gullig för storebrorsan var långt ifrån gullig på den där bilden(;

Lysande ögonblick! sa...

haha vilken goding.