onsdag 17 mars 2010

Vad gör jag nu då?

Jag äter frukost. Den här veckan har jag börjat äta frukost hemma innan jag åker till jobbet. Jag äter Onaka med ingefära och honung. Jag brukar tänka att jag skall äta en macka och ta en kopp kaffe när jag kommer till jobbet men oftast så hinner jag inte det. Vid 10-tiden brukar jag känna mig småhungrig men då är det bara en timma kvar till lunch så då tycker jag inte att det är någon idé att äta något. Dumt.
Idag är barnen lediga från skolan så jag sitter här och tar det väldigt lugnt. Jag samåker till jobbet och skall åka iväg kl. 0745.  Samåkaren står  i duschen.
Idag skulle jag egentligen ha hållit kurs igen men jag slapp det.
Hoppas ni får en skön dag allesammans!

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Skönt med frukost i lugn och ro utan att tjata upp barn. Ha en bra dag du med!

Malla sa...

Tack detsamma :)

Finnpajsaren sa...

Hoppas du får bra dag du med! Ta med dig en nutrilettbar eller nåt som du kan ta en bit av när du blir sugen.

Lysande ögonblick! sa...

En god frukost i lugn och ro på morgonvkisten är sannerligen ett lysande ögonblick! ;-)